Politica de retur

Politica de retur

Conform legislației în vigoare (OUG 34/2014), aveți dreptul de a returna orice produs achiziționat de pe site-ul nostru, în termen de 14 zile calendaristice de la data recepției acestuia. Returnarea se poate face fără a invoca un motiv și fără penalități, cu condiția ca produsele să respecte criteriile de eligibilitate pentru retur.

Condiții generale pentru acceptarea returului:

  • Produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate;
  • Ambalajul original, sigiliile, etichetele și accesoriile trebuie să fie intacte;
  • Produsele nu trebuie să fi fost folosite, testate sau desigilate;
  • Returul se aplică doar produselor achiziționate de pe site-ul belmakosmetik.ro;
  • Costurile de transport pentru retur revin clientului, iar rambursarea se face exclusiv pentru valoarea produselor, fără taxele de livrare.

Nu se acceptă returul pentru:

  • Produse de igienă personală sau produse cosmetice desigilate (ex: șampoane, măști de păr, vopsele, tratamente);
  • Produse utilizate sau testate, chiar parțial;
  • Produse fără ambalajul original sau cu ambalaj deteriorat;
  • Produse care prezintă urme de uzură sau care au fost manipulate necorespunzător.

Pașii pentru returnarea produsului:

  • Autentificați-vă în contul dumneavoastră pe site-ul belmakosmetik.ro;
  • Accesați secțiunea Contul meuIstoric și detalii ale comenzilor;
  • Dați click pe Detalii în dreptul comenzii pentru care doriți să solicitați returul;
  • Bifați produsul/produsele pe care doriți să le returnați și selectați cantitatea aferentă;
  • Scrieți motivul returului în câmpul disponibil, apoi apăsați pe butonul Solicită returnare;
  • După aprobarea cererii, veți primi instrucțiuni prin e-mail privind trimiterea coletului;
  • Ambalați produsul corespunzător și expediați coletul la adresa: STR. DRUMUL SĂRII, NR.3E, MUN. ZALĂU, SĂLAJ – RS PROLOOK S.R.L.

Rambursarea sumelor:

După recepționarea și verificarea produsului returnat, vom procesa rambursarea în termen de maximum 14 zile calendaristice. Rambursarea se face în contul IBAN indicat de client sau, în cazul plăților online, direct pe cardul folosit la achiziție. Nu se percep comisioane suplimentare pentru retur.

Schimbul de produse:

Dacă solicitați schimbul cu un alt produs, acesta va fi expediat imediat după recepționarea și verificarea produsului returnat, în funcție de disponibilitatea pe stoc.

Alte mențiuni:

Ne rezervăm dreptul de a refuza retururile care nu respectă condițiile menționate mai sus sau în cazul retururilor abuzive (ex: retururi repetate nejustificate).


Actualizat Aprilie 2025.

Autentificare

Megamenu

Coșul tău

Nu mai ai produse în coș

Acest site folosește cookie-uri pentru a vă asigura cea mai bună experiență de navigare.Politica de confidențialitate